maanantai 9. marraskuuta 2009

Itsekuri ja Arnold-menetelmä

Kuusinkertainen Mr. Olympia. Täysin ilmeetön - ja voisi sanoa, lähes lahjaton - mutta erittäin kuuluisa näyttelijä. Kalifornian kuvernööri. Arnold Schwarzeneggerin menetelmä menestykseen on raudanluja itsekuri ja täydellinen luottamus itseensä. Täytyy nostaa hattua. Tässä lainauksia häneltä:
"Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength."

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something, you can do it, as long as you really believe 100 percent."
"I had a master plan from the moment I arrived in America. That’s still in me. Every year I set a goal: to win the Mr. Olympia or to get so many units in business school, to make a certain amount of money, to travel to five or six different countries. Every year I make a plan. I do it. It will be done."
I do it. It will be done. Vau.

Lähteet:
Quest for Muscle
Google

2 kommenttia:

  1. Niinhän se on ... kaikki on loppujen lopuksi enemmän tai vähemmän kiinni korvien välistä.

    Menestyksellistä talven jatkoa Sinulle.

    VastaaPoista
  2. Niin, sitten kun vielä keksisi miten korvien välin saa sellaiseen tilaan, että saa tuollaisia tuloksia aikaan.

    Kiitos samoin.

    VastaaPoista